Pages

Wednesday 23 March 2011

CEMBURU????

pe yg korang rse lau tunangan korang de secret admire???
geram x??sakit ati x??ke bangga???
skang...nie la prasaan yg aku rse....cemburu! sbb kanda de secret admire....!!
act,bukan secret sgt pn.....kenal sgt orgnye...nape aku kte die admire kt kanda?sbb die ari2 bg hint kt kanda yg die suke ngn tunang aku tu....tau pe kanda ckp?die kte dat gurl mmg camtu prangainye....start la aku jd cam polis..tnye itu ini kt kanda...then kanda ckp,dat gurl ngn other boy staff slalu gado2..tp ngn kanda baik jek..siap puji bgai wlaupon peluh penuh mncurah2....lau korang jd aku,pe korang pk?msti pk yg same cam aku kan??dat gurl suke ngn kanda!!!!!
hope xmelebih2 la rse "suke" dat gurl kt kanda...sbb skang aku dh start pk yg bukan2.....scary tau!!!

hurm...smoga ati nie  lebih tbh dn bersedia....

-xoxo-

No comments:

Post a Comment